Strategie

Waarom digitale strategie?

Een heldere blik op een snel veranderende digitale wereld.

We helpen je graag bij het uitzetten van de juiste krijtlijnen.

De marketing funnel van je bedrijf is een belangrijk onderdeel van je digitale strategie

Inzicht hebben in een marketing funnel is belangrijk om de volledige customer journey te begrijpen. Ook kan je via je digitale strategie bepalen in welke fase van de marketing funnel jij de focus wil leggen.

  • Bewustzijn: SEO, SEA, blogs, webinars, social media en meer
  • Interesse: E-mails, doelgerichte inhoud, nieuwsbrieven en meer
  • Overweging: Productinformatie, cases, reviews en meer
  • Intentie: Demo's en winkelmandjes
  • Evaluatie: Potentiële kopers overtuigen dat jouw dienst of product het beste is. Lead nurture en sales komen hier samen.
  • Aankoop: Potentiële kopers gaan over tot aankoop
De marketing funnel en wedesign

Proberen, analyseren, bijsturen en herhalen zijn onderdeel van een succesvolle digitale strategie

Zorg dat je digitaal strategische inspanningen meetbaar zijn. Campagnes opstellen zijn belangrijk om digitale groei te realiseren. Ze zijn echter pas relevant wanneer je de prestaties kan meten, analyseren en bijsturen. Enkel zo weet je welke campagne succesvol converteert in nieuwe leads, meer verkoop of eender welke andere actie de je verwacht van je bezoeker.

"Try, analyse, adjust and repeat ..."

Bram Willems - Simply Fabulous
Image
Simply Fabulous webdesign

Ja, ik ben overtuigd.

Digitale strategie is belangrijk bij de bouw van mijn professionele website.

Laat je gegevens achter, we bellen je zo snel mogelijk terug.

Bram Willems
Zaakvoerder Simply Fabulous